Wednesday, November 26, 2008

SeDeYnyer....


ko tau nape aq sedey x blog... aq ingat aq dapt jwb paper FAR250 dgn jayanya.. tp... apa yg tlh terjd... aq kecewa... aq xle time yg aq blur ms saat2 terakhir nk abes paper tue... arggghhhh!!! pas paper da kne amek aq trus menangis... kebetulan aya baru jek smpi nak amik aq tok balik bercuti.. apa g trus tuju kat aya.. peluk aya... aya pon naik heran nape lah dgn ank dara die sorg nie.. tibe2 jek nangis... sob,sob,sob,sob.... =( aq xnk repeat paper FAR250 nie... xnk..xnk...


" Ya Allah Ya Tuhanku... tolonglah hambamu yang hina ini.. bantulah aku.. luluskan lah semua paper byang aku ambil untuk semseter ke-4 ini.. tolong lah hambamu ini.. aku mohon sangat2 pada mu Ya Allah... tolonglah aku... "

1 comment:

aku xtw said...

sabar wak, sabar....
insyaAllah, klu da usaha ok la tu..
:P