Wednesday, December 17, 2008

bukan puteri lindungan bulan..



jantan tak guna!!! menggunakan wanita hanya untuk memuaskan nafsu sarakah kau saja.. aku tak sangka puas kau pujuk si Lara tu sampai berlutut2 depan dia.. sanggup terima dia seadanya.. lepas tue kau buat dia macam tu. manusia jenis apa kau nie zafri!!! cakap tak serupa bikin la kau ni.. kau sanggup ek biarkan bini kau yang mengandung anak kembar kau tue terkapai sorang2... dah lah dia sibuk uruskan syarikat bapak dia yang dah nak lingkup disebabkan kelemahan abang dia si Luke tu, sebab jadi pak turut, dengar saje permintaan ngengada bini dia si Sabrina gedik tu nak amik semua projek syarikat dia yang bernilai RM6 juta gitu aje.. kau pula buat hal dengan betina lain. kau sendiri nampak betina tu tidur dengan kawan baik kau dengan mata kepala kau sendiri kan.. lagi kau nak kutip perempuan jenis macam tu...


aku betul2 marah lah!!! ishhh... da la laki aku tinggal kan aku sebab nak berkepit dengan bini no 2 dia tu. bila aku tengok keadaan rumah tangga kau macamni jadinya.. lagi bertambah baran aku di buatnya... ati aku penuh dengan bara2 dendam kau tau tak.... bongok nyela kau ni zafri.. mudah sangat makan dengan pujuk rayu perempuan murahan seperti Farah tu...


whateverpun aku tabik springg dengan sifat yang ada pada Lara... disebabkan dia sayangkan laki die yang bengong tu dia sangup terima Farah tu sebagai madu dia sebab dia taknak tanggung dosa yang sama kerana bersubahat dengan laki dia yang simpan perempuan murahan macam tu.. begitu bersabar si Lara ni walupun dia tahu laki dia nie wat perkara tak senonoh dengan si Farah. dah macam laki bini sebelum dorg di ijab kabul kan...


tu pun si Farah ni tak reti bersyukur, dah lah orang kutip kau pastu nak tamak2 lagi... kau sendiri pun tau Lara ni sarat mengandung ank laki kau. tu pun tak consider lagi. hah!!! agaknya Tuhan nak tunjukan kat aku atas dosa2 silam kau.. amek kau terima barah rahim.. mengandung jek gugur... mengandung jek gugur... bersyukur lah Farah... aku pun tak sanggup tengok kau menderita sampai macam tu sekali... banyak2 lah bertaubat dan buat amal jariah... anak Lara nak kau juga... jangan la tamak jadi orang tu..


at the end Farah mati sebab derita penyakit barah dia tu, Zafri pun mati sebab kapal terbang yang dia naik accident.. Lara pula koma tak bangun2... bagus jugak dia koma... sekurang2nya dia dapat rehatkan diri dia... derita yang ditanggung si Lara sangat berat aku rasa... kalau la benda ni terjkadi pada diri aku.. alamatnye da lama aku bunuh diri.. aku tak pikir dosa pahala lagi dah.. terseksa rasanya...


"Ya Allah kau kurangkan la beban yang aku tanggung selama ini... berikan lah aku peluang untuk bernafas dengan selesanya... Amin..."

No comments: