Saturday, February 19, 2011

GEMILANG


BEST!!! aku memang follow cerita nie... kalau terlepas... aku akan tengok kat TOTON.COM.
dari kecik dah hidup susah... nak belajar pon susah sebab nak jaga adik2, tolong mak dan ayah kerja. sanggup mintak permission kat cikgu sebab nak angkat getah yang dah di turap dan pada masa yang sama tolong mak yang sarat mengandung dan ayah yang hidupnya kais pagi makan pagi kais petang makan petang...

bila da senang bersemangat nak bangunkan dan tolong anak bangsa... bertemu dengan cinta hati... tapi aku masih menunggu bila dia nak jumpa dengan adik2 dia yang dah lama terpisah... apa yang dah jadi kat adik2 dia selepas masing2 mengikut ibu bapa angkat mereka...

cerita nie bagi semangat yang sangat mendalam pada aku... sedikit sebanyak ada juga menyentuh cerita hidup aku... aku harap aku akan jadi macam LAH... ya... SAIFULLAH...

"IMPIAN YANG KINI MENJADI SATU HARAPAN"

No comments: