Sunday, June 12, 2011

AHAD YANG KELAM...

Hari tue aku adA update pasal kehidupan aku setelah bergelar trainee... (eleh... baru trainee kot... keje ko kira2 kapal... potostat... wat kopi tok bos... beli suratkabo... beli air tok mentor ko...)

banyaklah!!!!

memang aku ade kene beli air untuk mentor aku... tu pada waktu siang... malamnya pluk aku tolong kawan2 aku buat keje audit... even aku lom nampak lagi macamne audit nie in real life... but.. sedikit sebanyak aku dah belajar dari mereka2 ini... buar masa nie gambar xdapat nak di paparkan lagi coz aku still berKAMPUNG kat BLUEWAVE HOTEL JB nie...

bila la nak balik... aku ok g... nampak jugak dunia luar... cuba ko tanya HANI & ANISS AR... dorang seringkali berkata... bilalah nak nampak dunia luar...

ANISS: emie... aku jeles tgok ko...
AKU: sebab??
ANISS: at least ko keluar... kitorang nie terpejara kau tau....

(begitulah >< ayat yang dorg ckp dgn aku...)

huuhuh.... hari ni aku tolong dorang key in bank slip... semalam aku tolong killa cek bank statement tally tak dengan transaction yang 1 company ni buat... then buat tax com untuk 3 companies but yang sempat buat 1 jek coz... yang lagi 2 tu ada pada member lagi 1... NAZERI.

sebenarnya, semalam aku dapat task dari mentor aku, KAK WATIE... kena kira tax untuk sorang apek nie... dia buat business kuih... firstly aku kene buat, aku kena kira income & expenses dia.. tapi yang sempat aku buat semalam kira income apek tu jek... maklumlah... sabtu... 1/2 day...

emmm... ok lah... tak tau nak cita ape lagi... by the way... sebelum aku chau dari sini aku nk kenal kan korang dengan member2 seangkatan dengan aku selama aku berkhidmat 6 bulan di AFTAAS nie... ( ingat nak buat show macam cite 8 bulan... jangan nak berangan lah kau emie!!!... cite 8 bulan tu pasal kehidupan pasangan suami isteri yang baru nak dapat baby... ko pulak nak cite pasal apa pulak.... emmm)

  • ADAM (our boss)
  • KILA (staff)
  • ZIDA (staff)
  • SUHARA ( trainee/ t.staff)
  • YASMIN ( trainee/ t.staff)
  • NAZERI (trainee/ t.staff)
  • AKU (trainee)
  • ANISS (trainee)
  • HANI (trainee)

note : next time aku update gambar2 dorang... see you then..

No comments: