Friday, June 29, 2012

MISTERI KEHILANGAN BARANG DI BUKIT PUPUK

Dalam busy-busy final exam ni sempat lagi nak post pasal misteri barang2 yang hilang di rumah sewa aku nie.. pada mulanya nak post lepas abis final nanti tapi disebabkan Fazrah pun ckp suruh  post kat blog.. aku pun curi masa sekejap post pasal ni..


  • misteri kehilangan log book praktikal aku pada awal2 sem aritu.. tak tahu mana pergi dia.. siap jumpa pakcik Muluq minta tolong dia tunjuk mana buku tu berada.. sampai sekarang tak jumpa2.. nasib baik Pn. Rosmawati baik hati bagi aku masa siapkan balik log book nie.. alhamdulillah.. 





  • housemate aku kata banyak koleksi2 panties dorang hilang.. kebanyakanya warna hitam.. yang hilang tu pluk yang biasa dorang pakai.. yang sedap dipakai la katakan... dimana perginya barang itu.. misteri...





  • baru-baru ni jiran sebelah ada bagi kerepek pisanh 2 bungkus.. sebungkus untuk kami serumah dan sebungkus lagi untuk Erni Shamira. bila nak bagi kar erni tiba-tiba aku tengok dalam plastik tu cuma sebungkus je yang tinggal.. aku tanya semua budak rumah.. dorang tak tahu kewujudan kerepek pisang itu di rumah kami.. pelik??? dimanakah kerepek pisang ini menghilang??? dia berjalankah??





  • cerita terbaru.. tadi kami kelaparan yang amat sangat.. tiba-tiba Raudah offer diri nak masak cendawan goreng.. cari punya mencari tak jumpa pun cendawan yang dia bawa dari rumahnya di Tangkak.. yang ada cuma cendawan yang dia baru beli semalam.. dah ade orang masak ke cendawan mak odah ni?? misteri....




itulah ceritanya... ok lah... nak sambung study.. esok ade paper FAR600!!!! mati wooo... Doakan kite!!!!

No comments: