Tuesday, December 11, 2012

CUTI UMUM HARIJADI SULTAN SELANGOR

assalamualaikum semua. dipagi selasa ini dimana warga selangor sedang bercuti (i'm also included) i celikan mata mandi, goreng nugget dengan rebus ketam segera pergi opiz sambung kerja yang terbengkalai di atas meja. "asal kau gigih sangat pergi opiz emie???".. nak buat macamana due date dah dekat.. aku kene la gigihkan jugak siapkan kerja aku...

lately ni banyak jugak benda-benda yang berlaku yang mencuit hati aku untuk bermonolog sendiri.. niat dihati nak jek report suma tu kat blog nie.. tapi dek kekangan masa.. tak dapek den nak taip panjang lebar kat sini.. ni pon just nak luakan sikit-sikit jek.. i'm so sorry..

di kesempatan ini aku mohon sangat doa dari kalian untuk aku bersemangat untuk teruskan kehidupan aku yang penuh liku dan berbatu-batu nie.. semua orang mohon supaya apa yang kita usahakan dapt berkat dari yang Maha Esa.. dan diberi kemudahan untuk melakukanya.. tak ketinggalan juga aku.. aku nak sangat semua masalah yang penuh dikepala dan terbeban di bahu aku sekarang ni dapat di uraikan satu persatu.. doakan yek.. aku nak senang hidup dunia dan akhirat..

p/s: life of PI best... breaking dawn lagi best.. tapi sedih.. lepas ni dah tak ada dah cite twilight lagi..
hope aky jugak tak ketinggalan dapat hidup dengan happy ending like them...

No comments: