Saturday, October 3, 2009

jumpa kembali kita...

hye blogku... rasanya agak lama gak kita tak jumpa kan... apa yang aku ingin katakan disini.... aku bz giler skunk nie... minggu nie aku da start test 2... aku nak tebus balik apa yang aku da wat dalam test 2 dulu... menyesalnya tak wat betul2 dalam test 1 dulu... quiz tax aku pon teruk... 1/2 dari quiz tax aku x perform.. main2 lah aku skunk nie... mana silap aku yek??? aku tak nampak g silap aku skunk nie.. tapi yang penting aku nak wat lah yang terbaik test 2 kali nie... semalam test FAR350... aku harap jwapan aku diterima PN.VEE... walaupun ayat yang aku bagi tu berterabur... harap... dia nampak point yang aku nak sampaikan...



nak cerita pasal raya yang baru jek seminggu berlalu nie... semua persiapan biasa2 jek.. xde yang special... cuma aku terkejut beruk bila kawan sekolah agama aku dulu, c syikin... last raya datang dgn suami ala2 mamak sket dan sorang anak... tapi raya kali nie dah bertukar suami pluk... bersama dua orang anaknya... mengikut ceritanya... suaminya yang dulu main kayu 3 dengan kawan baik dia sendiri... dia da la panas baran... apa g.. terus mintak cerai... da bekas suami dia gila talak kat dia... harap2 raya taun depan xde la g tukar2 suami ek syikin... leh kne heart attack aku... huhuhu... k.. raya ke-5 aku beraya kat klang... nasib ayah izinkan... heheh... sampai lah ke raya ke-9... thanx nizam bawa i jalan2... and sorry about the thing i did that make u cry... sorry... i xde niat nak lukakan hati u.. jauh sekali nak memalukan diri u...



n now.. aku ngah boring ni... xtau nak wat apa.... ni pon aku guna laptop mira coz laptop aku hantar g format... malam kang baru nak amek...





*** aku kecik ati dgan dak bilik aku....
***nun ajak aku g outing... tp aku xde benda nak li.. so dia ajak tyra outing.. soe ainun...
***lupa nak gtau nun da buka gigi besi dia.. patutla nampak lain jek...

1 comment:

Unknown said...

x per,,,
pas ni msti nun pkai gigi plastik lak...huhuhuhu