Thursday, May 6, 2010

bila saya nak pulang ke rumah nie???



alhamdulillah... barujek menghabeskan paper final... lepas sudahbeban2 yang aku tanggung selama satu sem nie.... ia amat2lah berat bagi aku... bila dipikirkan balik... aku sebenarnya tak cukup kuat nak menghadapi semua ini...

apa yang mendorong aku sehingga aku sampaiketahap sekarang nie??

of cozlah family aku... bf aku.... n kawan2 aku yang sporting....

esok aku da nak balik JB untuk merehatkan badan n minda aku....

SELAMAT BERCUTI KAWAN2KU....

SELAMAT BERKONVOKESYEN.....

HEHEHE...

nampaknyer...maybe aku da jarang nak update belog n facebook aku...mesti banyak yang ketinggalan... xperla... hanya sementara sahaja...


doakan lah aku dapat jadi emilia yang baru untuk semester yang akan datang...
aku nak berubah... tapi selama nie hanya cakap kosong ajer... bila nak cakap berisi....
hahahah

ORANGNYER PON DA BERISI...

K,LA...

HEPY HOLIDAY SEMUA!!!





No comments: