Sunday, May 2, 2010

alhamdulillah... wa syukur nikmat....

berakhir suda paper MGT534.... alhamdulillah... soalanya senang la jugak.. aku boleh buat... pada mulanya kat part B nak wat no 1,2,3 jek... tapi disebabkan soalan no 2 tu aku ingat 7 ways tu tapi bila nak tulis dia lost pluk... so dgn masa yang hanya tinggal 1/2jam g tu aku siapkan soalan no 4... aku goreng jek ayat masa exam tadi... huhu... mudah2an aku dapat pass paper nie... AMIN....

mungkin hati ku berbunga hari ini disebabkan my husband datang semalam... ('',)... windu sangat2 kat dia.... banyak yang kelakar semalam... if nak tau buka la blog NILIAIZAMIE... maybe dia pon tak tau aku da banyak update blog aku nie... lagi advance dari dia... ala.. setakat background batman... tak main la der.... heheheh...

lagi satu nak bagitau... CHE NOVO dan CHE SHOT da balik jumpa papa dia... huhuh... tinggal la aku tergapai2 sowang2 nie... YUN.... pinjam CHE COMPAQ... sedey la... xper la... c papanya nie ade banyak keje nak kne wat.... nampak luaran driver lorry tapi dia punya bz kalahkan kiter yang student nie... jgn marah CIKZAM... mwah!!!

da xde apa nak cakap nie... next paper MAF420 pluk... struggle for this paper... MR.TAHIR.... believe me... i will try my best to skor this paper... pray for me n my friends.... i desired to get 3.5 and above... hopefully i will get it... daddy!!! mummy!!! pray for my successfull!!!!

No comments: