Tuesday, April 17, 2012

JANGAN BERSEDIH

beberapa hari ni hatiku tak tenang
mengenang nasib ditinggalkan
hari-hari bermandikan air mata
tekanan perasaan membalut diri

hati disana gembira
hati disini sunyi
pelbagai andaian dibuat
sehingga memikirkan yang luar dek akal

sterio in my heart, hati yang kau sakiti, terukir dibintang
a 1000 years, kau pasangan yang tepat, merinduimu
tapi bagaimana, wish you were here, penerang hati
semua aku mainkan untuk temani hati yang sepi

that's when i love you, pujaan hati, secret,rindu bukan teman
menuggumu, ashiteru, baik-baik sayang, percaya padaku,
i miss you like crazy, ku tetap menanti, marry you, count on me
penghujung cintaku aku dendangkan dalam kamar hati

temanku berkata
sabarlah wahai teman
doakan dia baik-baik sahaja
doakan dia selamat

ya aku berdoa untukmu
tapi hati ini masih terasa dihiris sembilu
bukan perpisahan yang kupinta
kasih sayang yang makin berkurang yang kurasa kini
menjadi penghalang cinta kita

wahai Tuhan yang maha mengetahui
kalau benar dia diciptakan untuk aku
kau tetapkan hati aku untuk dia
kalau dia bukan untukku
tunjukan aku hidayahmu supaya aku tidak terpesong

Ya Allah ubati hatiku yang rasa disakiti
ubati hatiku supaya jangan bersedih
didik hatiku hanya dengan menyebut namamu
supaya aku tidak hanyut dibuai deru

1 comment:

~LoVE PiNk~ said...

jgn bersedih ea..kuatkan semangat...:)