Monday, April 30, 2012

PAHIT UNTUK DITELAN

hai semua apa khabar?? alhamdulillah.. aku baru sahaja habiskan cuti mid term minggu lepas.. esok dah start class semula.. rasa liat semacam je kan nak pergi kelas bila lama cuti ni.. 

by the way cuti nie aku kena siapkan report.. macam2 report sebenarnya nak disiapkan.. dan buat masa ni interview untuk internal audit baru je selesai.. report praktikal aku pun sudah selamat di pos ke office JB untuk dicop dan disign then boleh la dihantar ke Pn.Rosmahwati.. kalo tak hantar matilah result aku kene tahan untuk sem nie... macamanalah leh hilang buku log aku tu pun aku tak tahu.. redha jelah..

cuti mid term ni aku tak balik rumah atas beberapa sebab.. salah satunya tulah nak siapkan report praktikal aku tu.. dan sebab lain.. hati aku sedang dilanda omabak badai.. tak tenang.. masalah cinta ke mizslumber?? a ar.. masalah cinta yang tak ada kesudahanya.. tak apalah.. jodoh  pertemuan, ajal maut semua ditangan Tuhan.. apa yang Tuhan dah tetapkan kita kena terima dengan hati yang tenang.. mula-mula memang nak melenting aje. tapi bila pikie2 balik tak guna nak melenting tak tentu pasal.. apa yang terjadi mesti bersebab.. cuma kita je tak tahu dan tak cuba selaminya..

sekarang ni tumpuan dan fokus aku hanya untuk belajar dan belajar.. nak menyesal sekarang pun tak guna sebabnya benda tu dah berlaku pun.. nak tak nak terima jelah... aku sekarang ni sedang mengcount down bila nak habis belajar ni.. aku nak tebus semuanya.. ya.. semuanya.. aku nak sibukan diri aku.. aku taknak kenangan2 aku dulu2 bermain2 difikiran aku.. aku hanya mampu mendoakan yang terbaik sahaja untuk DIA. dan aku juga nak wish kat dia,,

gambar terakhir sebelum kita berpisah jauh

SELAMAT MEMULAKAN PEKERJAAN YANG BARU AWAK.. EVEN KITA DAH TAK ADA PAPE.. SAYA MENDOAKAN YANG TERBAIK UNTUK AWAK. JAGALAH DIRI AWAK DAN ADIK2 AWAK TU BAIK2.. JANGAN SIA2KAN MEREKA.. TANGGUNGJAWAB AWAK DAH MAKIN BESAR.. JANGAN HAMPAKAN HARAPAN IBUBAPA AWAK.. JIKA SAYA ADA BUAT BANYAK KESILAPAN PADA AWAK.. SAYA MINTAK MAAF DARI HUJUNG KEPALA HINGGA HUJUNG KAKI. HALALKAN MAKAN MINUM SAYA SELAMA INI. GOOD LUCK!!!


thanx kakak2 dan abg IA


tq encik salleh kerana sudi luangkan masa untuk kami.
last paper...

No comments: