Friday, September 14, 2012

SALAM JUMAAT

Salam Jumaat kepada pembaca blog semua. hari ni waktu rehat panjang sikit iaitu dari pukul 12.30 sampai 2.30 petang. tadi aku ikut k.wani pergi beli makanan kat belakang ampang point. boleh tahan sedap. aku order nasi goreng U.S.A.. harganya pun standardlah... nak letak gambar tapi nasi tu dah dalam perut aku dah. heheh...

esok sampai Isnin cuti. tau tak korang cuti apa?? cuti Hari Malaysia. jangan jadi macam aku.. tak alert pasal cuti2 ni.. yang aku tahu.. keje.. keje.. keje... Alhamdulillah.. buat masa ni aku suka dengan kerja yang aku buat sekarang.. bulan ni aku dapat gaji pertama aku.. berapa lah dapat agaknya setelah dipotong E.P.F nanti..

aku nak share something.. korang tahu tak ayat seribu dinar.. ayat tu bagus sangat kalo kita amalkan selalu.. kadang-kadang rezeki tu datang tiba-tiba jek pada kita. tapi kena amalkan selalu lah.. aku biasa setiap selepas sembahyang fardhu aku amalkan baca atleast 3x.. nak lebih pun boleh sebenarnya.. lagi afdhal dalam bilangan ganjil..



apa-apa nanti aku update lagi ok.. take care semua..

No comments: