Sunday, November 18, 2012

AKTIVITI HUJUNG MINGGU

salam satu malaysia semua.. minggu ni aku menghabiskan masa hujung minggu dengan beberapa aktiviti bersama kawan-kawan yang aku sayang..

semalam (17.11.2012) aku pergi ke UiTM Shah Alam untuk ambil jubah konvo.. as uolls know minggu depan i nak konvo uollsss.. but sadly.. my parent tak dapat hadir.. so yang akan memeriahkan my convocation days are my friends.. hope so i tak nangis sebab jealous dorang ada family yang sambut that beautiful day.. but not me.. xpelah.. nak buat macam mana.. lepas konvo nanti i balik la jumpa my parent tunjuk dorang ijazah yang i dapat... this is my pre-convo picture.. 

fatin,linda,erni,me,fazra,izati,lala and anis





then.. hari ni (18.11.2012) i pergi job fair kat PWTC.. actually.. bukan exactly kat PWTC.. tapi kene jalan sikit ke Dewan Tun Razak.. lets check it out these picture..



hah.. kat sini tau tak job fairnya berlangsung...

zooommmm...

KL f.m on air audition yoo...


giler artisticlah sangat haku nie..



time register nanti hamek kaw.. dorang tampal kat legan korang dengan sticker nie..

lupa nak snap gambar dengan sape aku g.. actually.. aku g dengan my best friend Ainun Mardhiah.. lepas g sana kami g makan2 and lepaking kat wangsa walk.. fiers time jejakan kaki ke wangsa walk.. tujuan utama nak makan nasi ayam penyet.. tapi kedai tu dah berpindah.. next two weeks baru bukak.. so kempunanlah kami nak merasa nasi ayam penyet tu.. tapi makan kat NICE pon sedap gak.. tomyam dia pedas.. nyum.. cukup rasa.. heheh.. lepas makan and gosip2 ainun hantar aku pulang.. dan so sad.. lif rosak lagi... naik la dahku tangga sampai tingkat 13.. sempottttt....


No comments: