Tuesday, November 13, 2012

DE PALMA HOTEL

hye semua.. apa khabar?? happy deepavali bagi yang menyambut.. hari nie aku nak share something kat korang semua.. minggu lepas bos aku belanja lunch kat De Palma Hotel.. alhamdulillah.. tak payah kuar wit on that day beli makanan.. if korang nak tau bos aku ni sangat2 baik hati.. selalu sangat belanja kitorang semua makan.. gemok la aku kat sini (xsedar diri padahal kau dah gemok pon emie..). apa lagi.. balon la habis-habisan makanan kat sini.. selagi perot belom bagi siren warning.. sumbat jela.. heheh.. 

on the same day and place rupanya Dato' Mashitah pon ade.. suuwweeeett 17 betol la dia tu.. cantik.. sejuk mata memandang.. Ust Noh Gandut, Mufti Johor pon ade.. planning nak amik gambar dengan dorang.. tapi sebab nampak dorang tengah bincang membincang dengan alim ulama' kat situ.. terus tak jadi.. apa lagi.. aku layan la suma makanan kat situ.. (nampak sangat aku kelaparan tahap monster).. oklah.. korang layan lah gambar yang sempat aku snap.. layan...

kat sinilah tempat kami lunch.. dalam hotel De Palma


wajib ade sayur dalam menu aku..

ayam goreng..

meja kami yang sudah direservekan oleh pihak hotel..

tax department


nasi ayam de palma

char kuew teaw..


mamak!!! roti canai se..

mee udang.. hau hau liawww..

vegetarian section..

amekaww..

bubur kacang..

kuih singgit kak..


nyum2..

thanks En.Ghani!!! semoga encik dimurahkan rezeki.. amin..

lelem..

k. zue with Dato' Mashitah

account depatment

nyum!!!

we allz..

senior..

we allzz lagi..

geng..

we allzzz..

cuuwwwiiitt...

ololooolll...

akhir kata.. aku kekenyangan.. masuk opiz.. mata ngantuk.. heheh.. tapi best.. special thank to En.Zalghani Hassan.. terima kasih banyak2 kerana sudi belanja kami lunch.. semoga rezeki En.Ghani melimpah ruah.. dan juga untuk company ini.. mudah-mudahan ade rezeki kami akhir tahun nie dan juga berita baik untuk aku..

sebelum ni.. nasi arab.. minggu lepas hotel de palma.. next time kat mana pulak beliau nak belanja.. wahahahah... see ya..

No comments: