Monday, December 24, 2012

MARIA OH MARIA

maria oh maria.. kenapa kau buat aku menangis sekali lagi.. kenapa.. cerita membuatkan aku rasa terharu sekali... rasanya mau saja nikah harini jugak.. tapi dengan siapa dong??? wahahah.. nilah aku.. si emilia yang sangat emosi.. bila baca cerita ke.. tengok cerita ke.. dia meletakan penghayatanya lebih kurang 100%.. kunun2 dia pun nak jadi macam maria elena ni jugak lah.. asal bab berangan pastu tokok sikit2 tu g dia jela.. tak tahu nak gambarkan macamana perasaan aku bila baca post si maria ni.. yang penting meleleh air mata aku menyembah bumi.. cewahhh.. ala.. korang bacalah sendiri.. nak lagi syiiiooookkk g la blog si maria peliks nie.. click jek gambar kat bawah ni.. maria.. maria.. jangan marah eh i share cerita hari bahagia u.. peace!!!!



























tak sabar rasanya nak tahu cerita selanjutnya pasal wedding maria elena ni lagi.. sabar wahai hati.. tunggulah tuanya post dulu.. kasi lah dorang chan rest2 dulu... adoi ko nie emie.. gelojoh!!

No comments: