Friday, January 11, 2013

RANDOM

hai semua.. lama giler aku tak update blog aku ni. rindu tak?? heheh.. macam biasalah.. kalau tak update tu bermaksud aku busy dengan kerjaya aku.. wah.. kerjayalah sangat.. berita baik untuk semua Rebat Handphone RM200 dah pun dikeluarkan.. rajin-rajinkanlah diri melawat laman sensawang www.skmm.gov.my. semua information about the rebate ada disana.. pengedar-pengedar sah untuk korang tebus rebat ni pun ada kat sane.. click jek sini

setahu aku pengedar yang jual banyak jenis model handphone untuk korang tebus rebat ni adalah umobile.. maxis , celcom dan digi pun tak kurang hebatnya.. cer korang tengok kat laman web tu nanti.. tapi just nak remind korang jeklah.. if nak tebus handphone tu beringat-ingat yek.. jangan mudah terpedaya dengan tawaran pengedar-pengedar yang ada.. sebelum nak tebus tu tanya dulu.. tanya sebanyak yang mungkin.. jangan menyesal dikemudian hari.. just nak remind jek.. lagi satu.. jangan overexcited sangat tau.. berhati-hati bila nak buat pilihan tu.

sebenarnya banyak lagi pengedar-pengedar yang lain.. seperti Yes, Clixster dan juga Tunetalk.

okeylah.. nak solat. nanti kita cerita-cerita lagi ok.

wassalam..

No comments: