Sunday, February 17, 2013

KAKAK SAYA DAH BERTUNANG!!


cantik tak?? berseri-seri muka dia.. malangnya aku tak dapat datang majlis dia.. because of housemate baru nak datang rumah aku pagi tadi.. 

tengah meramah mesra dengan housemate baru tiba-tiba ada bunyi mesej masyuk... buka jek.. menjerit sekejap.. cantik!!!!!!!!!! itu yang terkeluar dari mulut aku.. tahniah k.wani.. tak lama lagi nak kawin pulak.. sorang lagi kawan aku bakal mendirikan masjid..

now.. aku tak sabar nak dengar berita gembira dari roomate aku pulak.. hari ni ada rombongan merisik datang kerumah dia.. dia cakap bertunang terus.. tapi tak confirm lagi.. tengah menunggu jugak kabar berita dari dia.. harap-harap dia happy and majlis dia berjalan dengan lancar..

wah.. ramainya kawan-kawan aku nak kahwin tahun ni.. boncet!!! kita bila pulak????
upppppssssssss!!!! lupa pulak.. berat tak cecah 60kg lagi.. mana boleh nak kawin... so sad... wawawawa...

ok lah kawan-kawan.. kita jumpa lagi next time... assalamualaikum.. peace yo!!

No comments: