Wednesday, December 11, 2013

I'M BACK YOO!

assalamualaikum semua. serious.. lama giler tak update blog ni. and seriously memang bussy x hengat.. betul (angkat tangan) xtipu korang pon. lagi-lagi bulan ni dan bulan depan peak period for submission tax return year ended June 2013.

pejam celik pejam celik dah setahun lebih aku bertapak di bumi Ampang ni. macam-macam yang aku lihat.. macam-macam yang aku dengar dan cuba untuk memahami situasi disini. nanti aku cerita yek pengalaman aku kat sini.

this post nak update pasal kawan-kawan aku yang mostly dah pun bertukar status. yang bestnya.. last year and this year ramai yang kawin.. and for next year for sure lah ramai yang dah dapat baby.. my bff sunkist insya'Allah dengan izin Tuhan bulan April tahun depan akan melahirkan seorang baby yang comel and opcoz xlupa juga my opismate k.siti yang bezanya seminggu jek dengan due my bff beranak nanti.. matila aku next year nak mengadap tax com and submission tax return year end December 2013 nanti.. positif emi.. semoga dipermudahkan segala urusan.

bila dah ramai member-member dah nak dapat baby ni. aku lah yang paling excited. geram giler sei dengan baby2 ni semua. dah kata baby opcoz lah comel, wangi dan rasa nak cium dan gomol-gomol jek dorang ni.. serious aku tak tipu. excited giler kot kalo dapat jumpa budak-budak cenonet-cenonet semua ni.. adakah itu petanda yang aku dah ready untuk melangkah setapak lagi untuk membina keluarga aku sendiri??? insya'Allah one day.. doakanlah jodoh aku sampai awal.. serious.. rasa tak sabar nak ada anak sendiri.. gerammmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!

nanti aku update gambar2 untuk halwa mata korang. malam ni tak sempat. aku pon ada kerja lain nak buat.. (kerja la sangat... huhuhuhu..)

ok dear bloggers semua.. nak checkout dah from this entry. tulus nun di dalam hati aku ni.. aku rindu yang amat nak berblog lagi sebenarnya.. tapi buat masa sekarang ni masa sangat-sangat mencemburui aku.. memang banyak sangat nak share dengan korang.. serrrrriiiioooouuusssss... betul.. tak tipu... nanti aku update ok..

oryte.. see u guys.. take care ok.. peace yo!!!
assalamualaikum...




No comments: