Wednesday, September 9, 2009

hari ni menjadi kenyataan...

hye dai... kau nak tahu sesuatu tak... apa yang aku tulis dalam blog aku aritu... kini menjadi kenyataan...

1) pasal aku cakap aku xpernah berbuka puasa dengan dak bilik aku... dan semalam ni... aku dapat berbuka puasa dengan dak bilik aku.. alhamdulillah.. terima kasih Ya Allah... kerana kau mendengar permintaan hati hambamu ini... tapi aku musykil... may be... sal baca blog aku... then dia bgtau ninie... tentang isi ati aku selama nie.. sebab tu sal yang bertindak sebagai penggabung dak bilik 139 tok berbuka bersama... whatever pun.. aku gembira.... terima kasih sallybie kerana merealisasikan impian kite... thanx so much!!!!

2) pasal aku cakap aku tak puas hati dengan ayah selama puasa ni dia x pernah amik kesah pasal aku.. tu pon aku bgtau uyul suruh cakap dengan ayah yang aku kecik ati dengan dia sebab ayah tak amik tau pasal aku kat sini... dan semalam... nak tau.... ayah mesej aku... ayah cakap...


"assalamualaikum emi.. apa khabar... sihat... semasa dalam bulan ramadhan nie emi jangan lah salah sangka pada ayah.. kerana ayah tak telefon emi... ayah sayang emi... selalu ingat emi... ayah tak ade kredit sebenarnya..."

"ayah ingat anak2 ayah.. kalau ayah rindukan emi... ayah masuk bilik emi.. tengok gambar emie... kadang kala ayah menangis.. kerana tak dapat bagi kemewahan seperti dulu... sekarang kenapa aku susah??...."

mesej ayah terhenti begitu aje... tapi aku sedey... aku rasa bersalah kerana menghukum ayah yang sebenarnya sayangkan aku... aku jek yang xnampak semua itu... Ya Aallah... ampunkan dosa hambamu ini... ampunkanlah hambamu ini...

ayah.. emi mintak maaf!!!!

*** hopefully hari2 aku lepas nie lebih bersemangat... fighting ohh emie!!!!
***tadi quiz tax.. leh wat.. tapi dak2 ni kate ade tricky sket.. harap2 dapatlah perform... tok test 2 nie kau kene perform betul2...
*** semalam aku ponteng terawih... heheeh...
*** 3 hari sebelum nak raya baru aku balik.. minggu depan la... hahaah...

No comments: