Monday, September 7, 2009

kemana perginya kegembiraan ku???

sejak bermulanya bulan puasa aku tak pernah berbuka dengan budak bilik aku lagi.. masing2 g bilik kawan2 terdekat masing2... pada mulanya aku buka sorang2 kat bilik... aku tunggu jek sorang nak berbuka bersama.. tapi harapan aku hancur berkecai gitu jek.. dulu masa k.awen ada suma kitorg wat bersama2... cari makan bersama... buka bersama.. duduk berkumpul... bercerita apa yang kitorg jalani pada hari ini... tapi skunk da xde da suma tu... sedey kan... dala x berbuka dengan family sendiri.. kawan satu bilik pon xnak buka bersama... dimanakah perginya kegembiraan semasa zaman k.awen ada dulu...



ini suma salah aku kew??? kalo salah aku.. tolong lah aku betulkan keadaan skunk nie... da akhir2 sem nie.. nak sangat rasanya berkumpul bersama2... tengok dak bilik ainun buka bersama.. aku rasa jelous pluk...

nak tau x... kalo ainun tak datang bilik aku time berbuka aritu sampai skunk kot aku buka sorg... then.. lpas dari itu dia pun mengajak aku buka kat bilik dia... berbuka lah aku kat bilik ainun... kadang2 aku buka kat masjid... tapi segan pluk.. kate ainun makanan kat masjid tue tok orang yang tak mampu... buruk sangat kew buka kat masjid... aku rasa dapat banyak berkat adalah kan.. lain orang lain pendapatnya...

hmmm... family aku pluk... sejak ramadhan nie tak pernah contact aku.. tanye aku da buka lum... makan ape.. cukup x duit nak li makanan.. xde pon suma tu.. aku anta mesej pon x berbalas... lain yang diharapkan lain yang datang... aku nak family aku yang amek kesah pasal hidup aku.. tapi skunk nie orang yang bukan dari kalngan dari keluarga kau yang kesah tentang hidup aku skunk... nasib dia nie bakal jadi ahli keluarga aku.. insya'Allah... terima kasih lah yusfanizam.. selama nie awak yang tolong saya... mayb kalo awak xde.. hidup saya penuh dengan hutang piutang skunk ni... alhamdulillah... thanx a lot...

whatever pon.. aku kene kuatkan semangat hidup disini.. walaupon xde sape nak datang melawat aku kat sini... what i care kan... lantak lah...

kadang2 hidup sendiri best.. dan kadang kala... bosan.. tapi kebanyakan hidup aku di selubungi dengan kebosanan... bila nak merasa jalan2 dengan family aku ek.. dulu... g taman sama2... g makan kfc sama2 bila ayah dapat gaji... mandi manda kat waterfall, tanjung balau, desaru... dll g...
hidup kau skunk totally banyak da berubah.. berubah kepada yang..... bukan kesenangan... paham2 je lah...

*** aku da apply degree...
***wit subsidi xdapat2 lagi...
***wyreless skunk bikin gua panas hati beb...
*** nak kurus.. tapi lemak2 aku yang terkumpul nie xnak pecah2 pon... nak baju kotak2!!!!

1 comment:

Unknown said...

apa ni...
nama abg x der pun dlm senarai berbuka...x bersyukur tul r...
camni lah pmpn...
ish3x...
abg lg sedih ler camni...
nak ngadu kat saper ler camni...