Friday, April 16, 2010

final exam lagi....(",)


da lama rasanya tak post apa2 kat blog nie.... agaknya da bersawang da... aku mmg bz sesangat sejak maasuk dgree ni... xde masa untuk diri sendiri... suma under pressure. bak kate hani... tido makan suma dengan buku... bila aku renungkan balik... aku nie boleh kew tahan dengan suma tekanan nie.... tiap2 malam aku menangis mengenangkan nasib aku...



mana ayah??? mana nizam??? dorang dengar kew aku perlukan dorang???? dorang dengar kew aku panggil dorang??? dorang dapat rasa kew apa yang aku rasa??? aku da tak sanggup hidup macam nie.... untuk test... dua subject aku fail... costing... aku macam tak percaya aku fail... padahal aku rasa aku boleh buat... tapi yang sebenarnya aku tak dapat buat... business ethics... lagi la aku terperanjat... gugur jantung aku.... aku tak percaya... aku rasa nak bunuh diri!!!!

kalo kita lihat... dak claz aku suma bercerita benda yang sama... stress!!! pressure!!! tekanan!!! busy!!!!.... suma tu la... bila nak habis belajar nie.... aku da tahan da...
napew la dulu aku tak dengar kata hati aku... napa mesti nak ikut kata orang...

lagi 5 hari g aku nak final... tapi ade lagi sau project paper yang tak siap g... miz... napelah bagi last2 week nk study week... saya da plan da nak study.... benda nie mgganggu saya nak study...
study week saya dalah untuk saya belaja... bukan untuk siapkan project paper...






ASTAGHFIRULLAHALA'ZIM......

dimana lagi aku perlu cari kekuatan untuk menghadapi suma ini????
ayah!!!!!! mak!!! akah kalian mendengar rintihan hati anakmu ini....

"YA ALLAH.... TOLONGLAH HAMBAMU INI.... TOLONGLAH AKU YANG ALLAH... KUATKAN SEMANGAT DAN KUDRATKU UNTUK AKU CAPAI KEJAYAAN AKU... AKU MOHON PADAMU YA ALLAH... TOLONGLAH HAMBAMU INI....
AMIN....."



No comments: