Friday, April 23, 2010

NgaH BelaJAR FaR400 Niee.....




hahaha.. aku da berjaya mencantikan blog aku... sungguh menarik... thanx BLOG ERNI coz bg idea kat aku... usaha punya usaha... akhirnya berjaya juga aku... yes!!!! seronok sngat....

seronok2 gak... ahad nie ade paper FAR400... harap2 aku dapt skor paper FAR nie... aku berharap sangat nie... aku teringin sangat nak rasa jd DAK DL camnie... if TUHAN nak bagi kat aku rasa perasaan tu camner... sekali pon ckup bagi aku... masa diploma lu... walaupon aku xdpt DL... tapi aku dapat rasa camner dapat 3pointer... walaupun 2x jek... alhamdulillah... walaupon CGPA aku xcapai 3pointer (xla jauh sgt jaraknyer... sipi jek g... sayang giler...) aku tetap bersyukur...




27hb MEI 2010 meupakan tarikh keramat bagi aku... coz hari itu merupakan hari graduasi aku (skema la pluk)... hehehe... xsia-sia aku belajar... MAK & AYAH... ni hadiah untuk kalian.... saya bangga jadi anak MD.DAUD.... saya bangga jadi anak FELDA CAHAYA BARU.... tunggulah aku bawa scroll aku... ceh... (cam berlagak la pluk minah nie... ('',)...)
bukanyer ap... aku nak tutup mulut manusia yang pandang rendah kat aku... aku nak tutp mulut manusia yang selalu mengata aku berlagak KAYA, PANDAI DLL.... harap2 mereka sedar diri sket... jangan nak mengata aku lebih2... korang tu tau nak mengumpat jek... xtau DOSA kew ap.

k la... nak study FAR... ahad da paper da... tanyer mengajar FIZA BURGER... capek deh.... boleh tahan jugak dak tu.... apa2 pon wish me luck.. n for all my fwen... BITTAUFIQ YA SODIQATI!!!!

MAK & AYAH... doakan anakmu ini supaya dipermudahkan untuk mengingat bila belajar... supaya xngantok bila belajar... supaya tenang ketika nak jawap exam... supaya dipermudahkan anakmu ini jawab exam... dan supaya anakmu ini tidak melakukan kecuaian ketika menjawab n berhati2 dijalan raya.... dan juga.. harap2 sepanjang minggu final exam nie FIZIKAL & MENTAL emilia sihat dan x jem...

for NIZAM.... memancing tu agak2 lah.... anak bini kat uma nie terbiar da... mana la papa NILIA & IZAMIE nie.... selamat lah dia balik n pulang....

No comments: