Saturday, January 29, 2011

Chinese New Year a.k.a mid term break


hye... jumpa lagi... semalam bermulanya mid term break bagi sesi jan-mei 2011... so, ramailah student2 UiTM Segamat m'packing2 barang2, baju2 kotor dan homework yang diberikan oleh guru2 kami a.k.a lecturer kepada kami yang hendak bercuti ini... happy jek aku tengok wajah2 mereka2 ini keluar melalui pintu pagar UiTM...

yes!!!! cuti!!!! holiday!!!

.....tak ada maknanya yang oiiii.....
.
.
.

tetapi, aku lom siap2 sedia apa2 pun untuk pulang kepangkuan keluarga... hahah...

ayah: emi tak balik ke cuti raya cina ni???

emi: kalau balik pun kejap jek ayah

ayah: kalau boleh balik la yek... lepas rindu ayah dekat anak2 ayah...
.
.

menangis
.
.

so daripada tidak mahu balik jadinya balik juga aku... tahu kenapa aku tak nak balik???

sebabnya aku tak nak tengok benda2 yang boleh membuatkan hati aku sakit... kalau tak di sebabkan ayah aku tak balik rumah kot...

tak apa... selagi ada dia... selagi tu aku akan berbakti untuknya... aku tak akan lupa jasanya terhadap aku selama ini... oleh yang demikian aku tak mahu dia bersedih...

i love him so much!!!!

malam ini aku packing2 barang2 aku... dan malam ini juga aku akan bermalam di rumah makcik a.k.a mak angkat aku... di iktiraf ke tak ek???? lantak lah...

sebelum jejak kan kaki di rumah aku sendiri... aku akan bermalam di rumah YUN...

Motiff????

nak beli baju kurung untuk interview BEL499 nanti... heheh

ok la.. da nak maghrib... doakan perjalanan aku selamat pergi dan balik segamat




::nota tertinggal::

  1. satu hari ni aku menangis disebabkan menonton drama2 tv3 dan tv2= gemilang + ayoub + tiada lagi.
  2. nizam tanya aku apa yang aku mintak kat dia= kasut interview + h/p + baju interview + kenny rogers + tako tou
  3. jumpa nizam nanti nak betulkan CHENOVO... dia demam nak jumpa daddy dia... so bawalah jumpa jap
  4. homework mid term= FAR (exercise 2 & 3 CIS x chapter 13) + QMT (past sem inventory stock from apr07-oct10) + MAF (presentation Islamic financial market)
  5. SELAMAT BERCUTI!!! =)



1 comment:

raudah yg comel! said...

selamat bcuti emi !!!

rrrr malasnye nk bt homewrkkk