Thursday, April 21, 2011

D&Z RUZANA : ada idea tak nak di kongsi bersama???

hye!! sebenarnya aku tak tahu nak buat apa... nak belajar belum ada mood lagi nie... bak kata LAN:

during study week..
isnin-pagi : ari ni kene stady ni..
isnin-ptg : xpe lah esk ar start,ad mse lg..
selase-pg : jap g stady ar..
selase-ptg : eh dah ptg dah,ble nk stady ni..xpe esk ar..
...................
luse nak exam - ari ni : eh luse dah nk exam, byk nye lg x stady..smpt ke ni..huuhu.
.
(mule lah mengharapkan spot).. B)
.
.
.
tak tahu nak cakap ap ni... tolong lah... (berharap benda yang tak pasti)
.
.
.

emmm....
.
.
.

ok lah... just nak kongsi pendapat dari seseorang yang amat bereeti dalam hidup aku... tadi kami ade berbincang mengenai business yang family aku sedang jalankan ni... dia kata apa kata malam2 jual makanan ALA CARTE...


macam:

mee goreng mamak kew...

nasi lemak...

modal pun x banyak... ayah pula sedang berusaha untuk tarik customer datang dengan pasang

astro...

biasalah... lepak2 tengok bola la gamaknyer lepas nie... mesti riuh kawasan rumah aku nanti... tapi tula... modal tak cukup lagi...

my sis, uyul cerita kat aku:

kak... ayah dengan abg aidil nak pasang astro... tapi ayah tak ada duit lagi.. ayah cakap dengan abg aidil suruh simpan duit dia dulu... nanti dah ada duit kita pasang astro...
si uyul ni.. kalau jumpa aku ade jek benda dia nak cerita... biasalah... dekat siapa lagi tempat dia nak bercerita kalau tak dekat aku dengan bawnag merah... kepoh... kepoh....

korang pulak ada idea nak tamabh tak??? mana tahu boleh memajukan business family aku lagi...if ade kongsi2lah lah dekat ruangan komen nanti eh...

see you then...B)





No comments: