Friday, January 22, 2010

beza dulu n sekarang

hye...
aku rasa hubungan aku dgn dia da x macam dulu lagi la..... dia sekarang kalo nak kuar g mana2 da xde g nak bagitau aku... dulu bila aku kuar tak bagitau dia... dia bebel.... adakah ini adalah satu pembalasan dendamnya pada aku???

aku rasa dipinggirkan bila aku perlukan dia, dia asyik bz dgn life dia... mentang2 lah dia orang kuat geng futsal dia n also pengakap dia... aku di abaikan... yang menyakitkan hati tu... time aku datang jumpa dia.... dia still nak g men futsal... pak kal jek aku datang sana nak amik laptop... kalo tak hari tu jugak aku balik... tak kira la dia pandang aku jenis yang tak pandai berdikari sendiri... ingat aku xleh wat kew... bengang beb...
dari aku nak beli kasut terus tak jadi nak pilih... sebabnya... dia wat tak tahu jek yang aku sebenarnya nak mintak pendapat dia adakah kasut yang aku nak li tu sesuai dgn aku....

dia ni tak paham aku kew????

asyik aku jek nak kesiankan dia... dia takde pon nak kesian kan aku....
aku sayang dia sangat... tapi bila rasa diri diabaikan dek kesibukan dia... aku kecewa tau...

lagi bertambah bengang... masa aku dgn dia gado kat jusco B.R.... ade sorang minah nie... siot nak mampos!!! betul2kan bra dia depan kau... confirm2 lah mamat tu tgk kan... kalo rezeki depan mata... sape yang taknak kan.... aku tak tahan aku bla dari tempat duduk yang kitorang duduk tu....
aku terus masuk padini balik semula.... kunun nak beli la nie kasut yang aku tengok tadi... tup2... time nak bayar cashier tu kate...

"kak.. kalo akak nak beli kasut nie... akak kne li barang yang normal price yg ade kat sini... paling mrah RM14..."

mana aku nak cari wit.. aku da budget da nak li kasut guna wit yang aku bawa tu....

last2... aku letak kasut tu kat counter cashier tu....

bertambah bengang... ade mamat tu cakap aku g cuci toilet... aiyyyo!!!!! lagi la bertambah2 kebengangan aku...nasib tak jadi bangang....

yang leh cool down kebengangan aku adalah ADNAN SEMPIT... nasib citer tu kelakar... kalo tak.. memang selama aku kat sane...aku bengang jek....

hhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm...................('_')....



p/s: tgk lah adnan sempit... best giler... pasti mencuit ati korang....

No comments: