Friday, January 22, 2010

selamat datang ke segamat


hye... da masuk 3 minggu aku kat segamat... kini aku sambung belajar ke peringkat seterusnya... over all suma berjalan dgn lancar.... sebbnya aku x terikat dgb sape2 pon kat sini...

pada mulanya, aku xmengerti g situasi aku kat sini... lepas seminggu dan berfikir balik apa yang patut aku buat, aku dapat handle diri aku skunk ni... nak adapt dengan orang yang xrapat dengan kita ni susah... so kne la pandai2 wat pilihan...

now, aku nak citer pasal roommate aku... khairul barieyah binti mohamed hisyam namanya... aku panggil dia yun jek... dia very concern pasal aku... dia leh tahu aku nie jns yang camne.... dia ckp aku ni jns yang penyimpan... dia nak bile aku dgn dia, dia nak aku luahkan jek apa yang terbuku dalam hati... huuuuhuhuhuh.... kitorang sama2 comel... tapi aku rasa aku g comel kot... (ahakzs!!!!)....dia x lokek... suma kongsi... "harta aku harta dia... makanan dia mkanan aku...."

kat uma sewa aku ni ade konflik rumah tangga sket.... mula2 aku nak beralah jek... dowang nak pindah... so aku xde tmpat tinggal... aku pon da redha da ni nak tinggal serumah denga fiza burger.... tapi pikir balik.. aku sebenarnya tak sanggup nak berpisah dgn yun coz... aku baru jek knl dia... n aku baru nak mengenal hati budi dia... so far... aku selesa dgn dia... susah tau nak dapat kawan yang sekepala dgn kita.... dulu aku dgn ainun... skunk nie.... dia da pindah s.alam... so wat masa terdekat nie.... yun la beshpren aku....


No comments: