Tuesday, September 27, 2011

MACAM-MACAM

hai semua blogger or silent readers... hari ni masa aku terluang sedikit dari hari sebelum-sebelumnya... selama aku berpraktikal ni, belum pernah lagi aku keluar hangout dengan bff aku. bila dorang nak ajak aku keluar hangout sama-sama... (ala emie... kalau kitorang ajak ko ada jek alasan... busy la.. takut bos kau marah la.. orang lain pun praktikal jugak... tapi takdelah macam kau..)... ntahlah.. tak tahu nak cakap apa..

bila aku balik cepat sikit hati aku tak tenang.. risau bos akan telefon aku.. then perli aku...
"awal balik harini..." tak pun... "hai orang lain boleh kerja sampai malam takan awak tak boleh???!!! alasan tak boleh bla la awak ni!".. haaahh... sebab tu la aku mengabdikan diri di opis ni walaupun aku sekarang sorang.. kalau ade zida ke kila ke anis ke naz2 ke k.wati ke k.lili ke... tak ada lah aku sunyi sangat kat opis nie.. makan pun xlalu... hari ni aku makan goreng pisang dengan air laici jek kat kedai Hassan setelah seminggu tak turun makan kat kedai dia...

makanan tengahari aku tadi
hari sabtu yang lepas aku melawat kak wati...  tengok baby dia.. nama dia QAISARA HUSNA.. cian sara.. kene demam kuning.. yang takle bla... masa aku pegang dia... sara leh meneran... puuuuurrrrrr.... sara berak rupanya... takpelah sara... auntie emie redha... huhuhu... tapi yang bestnya.. bila aku cerita pasal dia... si sara nie senyum2 macam tau jek dia orang cerita pasal dia... tapi sepanjang aku datang tido jek memanjang si sara ni...
QAISARAH HUSNA
Sarah tengah meneran nak berry...
aku & k.lili panggil pun wat tak tahu jek si sara ni..

lepas g tengok sara.. aku balik opis semula sebab ada client aku ni nak bagi dukumen yang aku mintak dari minggu lepas.. lepas dapat tu terus lah aku buat kerja aku... tengah syok2 buat kerja tiba-tiba pintu opis aku terbuka... TIDAK!!!!!!!! malu yang teramat... malu sangat2... En.Zul tiba2 muncul depan pintu... dengan aku tak bertudung masa tu... menggigil kepala lutut aku masa dia masuk... dan aku dapat rasakan yang muka aku masa tu panas... tahan malu... macamana dia boleh masuk.. sedangkan aku dah kunci pintu atas dan bawah... dan macamana aku tak boleh dengar ada orang masuk opis... pelik... selalunya hari sabtu En.Zul xdatang opis... nape pulak dia datang... tapi masa tu memang badan aku menggigil sekejap.. macam jumpa hantu pun ada... mana taknya... dah lah masa tu aku dengan En.Zul jek berdua dalam opis tu.. kalau pihak berwajib datang... naya hidup aku... musnah semuanya... (gimik jek lebih.. tapi kalau betul2 terjadi... menangis tak berlagu la aku..) then bila aku nk balik aku bagitahu la dia aku nak balik.. tapi dia cover2 main2 handphone blackberry dia sebab masa aku nak cakap aku nak balik tu.. dia tengah tido kat lantai bilik dia berbantalkan bantal pink peninggalan SITI NUR SUHARA.

tinggalkan kenangan abadi sewaktu bersamamu SUE..
encik... zuuuuuuullllllll...............
macamnilah aku tutup muka aku malu sambil sembunyi bawah meja...

No comments: