Wednesday, February 8, 2012

OST VANILLA COKLAT

hai semua.. currently i listening lagu tapi bagaimana by Spider.. sebabnya aku tengah gila tengok drama slot lestary di tv3 iaitu drama VANILLA COKLAT... sweet la cerita nie... sesuai giler la aiman hakim dan izara aisyah bergabung.. comel giler... aku siap guling-guling kat katil tengok cerita nie... dah lah aiman ni hensem... zara pulak comel... dulu kalo korang pernah baca entri aku sebelum-sebelum ni aku pernah cakap yang kalau bagi watak anak kurang hajar bagi jek kat dia.. dia tu izara aisyah lah.. tak sangka dia boleh bawak watak gadis comel camni... sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttt...

aku nak macam cerita ni.. nak macam cerita ni... hari ni punya episod best giler.. walaupun aku keje, aku gagahkan mata aku untuk menonton cerita ni dia tonton... hahahah... tak sabar nak tunggu episod akan datang..

jom kita layan lagu-lagu yang dimainkan dalam drama ni..

see ya.. take care semua!!!






LOVE SO MUCH VANILLA COKLAT

No comments: