Tuesday, October 30, 2012

RISAU AKAN RAMBUTKU

 

semakin hari semakin risau pulak tengok rambut aku satu persatu gugur.. padahal dah potong pendek pon still banyak lagi rambut gugur.. apa nak buat nie.. nak pergi Yun Nam Hair Care mahal sangat.. i tak mampu lagi nak masuk sana.. tapi tulah... bila amoi kat salon gunting rambut yang aku pergi tu cek kulit kepala aku.. terkejut beruk pon ade... geli pon ade.. macam tu rupanya rupa kulit kepala aku.. teruknya.. berminyak.. kelemomor tebal giler.. pastu.. satu anak rambut pon xde.. ehhh.. silap.. tipulah satu pon xde.. tapi memang xnampak anak rambut tumbuh.. amoi tu kata kulit kepala aku tak sihat.. mungkin disebabkan aku bertudung... tapi wey.. bila aku mintak roomate aku cek kulit kepala aku.. dia kata bersih jek.. takde pon kelemomor... tapi nape cek dengan amoi tu dia kata ade.. tapi sumpah.. aku risau sangat rambut aku hari2 gugur.. insya'Allah.. one day aku nak try wat treatment kulit kepala aku nie... wisau wey... ingat kene barah pon ade.. tatottttt!!!!!!!!!!

if ada sape yang leh bagi idea macamana nak atasi masalah ini.. bagilah cadangan yek.. tq sebab tolong saya.. peace yow!!

No comments: