Monday, October 22, 2012

SAYA RINDU


saya rindu mereka... 


saya rindu teman bergosip saya..


saya rindu nak tolong kawan2 yang memerlukan pertolongan bonzer seperti kami..


saya rindu zaman datang kelas..


saya rindu kat pakcik yang selalu berceloteh..


saya rindukan makcik yang selalu amik berat pasal saya..


time saya sedih.. saya rindu nak bercerita dengan dia.. nak luahkan perasaan yang berbuku..

 

saya rindu nak tunggu bus UiTM sambil di hon2 oleh lori2 yang lalu di jalan besar ini..


saya rindu kawan2 sekelas saya yang banyak kerenah ni but make me happy everyday...


saya rindu nak berjoli2 lepas abis kelas untuk lepaskan lelah seharian belajar


saya rindu nak bergotong royong sama2 dan pergi mandi air terjun!!!!


saya rindu meja belajar saya!!!!


saya rindu nak berhenti tepi jalan ramai sebab nak tolong kawan kami yang dalam kesusahan..


saya rindu nak masakan makcik spagheti kegemaran dia..


saya rindu nak makan dengan housemate saya sambil tengok TV..


saya rindu nak makan makanan kat gerai2 dalam UiTM...


saya rindu nak jadi emilia yang ni..

.
.
.
now
.
.
.

hati saya kosong

jiwa saya kosong 

mana harus saya cari teman bercerita

teman ketika saya bersedih

teman melepaskan lelah yang penuh di dada 

dimana semua tu saya tak dapat disini

SAYA RINDU!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: