Tuesday, October 23, 2012

SMARTPHONE IDAMAN

Dah lama aku berangan nak memiliki blackberry.. tadi aku search punya seacrh.. hati ni tertarik dengan BOLD 9790..


cantik pon cantik.. comel pon comel... bila la nak dapat pakai.. tunggu dapat naik gaji kot.. tapi budget da buat.. tak apalah.. ada rezeki dapat jugak nanti aku pakai balckberry ni..

tapi.. selepas melihat raudah siman pakai SAMSUNG S(ii) .. dan dapat merasa memegang dan mengunakannya walaupun dalam waktu yang sekejap.. hati aku pun tertarik jugak dengan samsung nie..

Samsung Galaxy S Ii

So, aku pon xtau nak decide yang mana satu nak pilih.. kalau ada duit.. dua2 aku belasah nanti.. tapi masanya tak tahu bila.. tunggu jelah.. buat masa nie biarlah cik hazel berkhidmat dengan aku dulu.. terima kasih cik hazel kerana sentiasa menemani aku kemana saje... terima kasih banyak2..

No comments: