Sunday, March 10, 2013

COME BACK FROM SABAH BAH...

hai semua readers blog ni.. apa khabar?? heheh.. minggu lepas aku baru balik dari sabah... trip ni pergi dengan geng2 masa diploma kat Segamat.. ade dua orang geng kitorg tak dapat join becoz of sorang tu tgah pregnant.. and sorang lagi tengah dalam pantang... so tak boleh nak join the group.. rombongan ini di panggil "rombongan cik kiah"..

gambar tak dapat nak dipost hari ni.. maybe next time aku upload.. for time being my time is limited.. next week insya'Allah ada masa sikit nak update blog.. now i'm with my boncet tengah on9 kat cc... dia pon sajer dengki aku nak g sabah jugak.. jelous ok!!!! nak ikut!!! xpew.. xpeww... tunggu aku kumpul duit lagi.. kumpul la sangat...

ok la.. jumpa next week ok.. insya'Allah...  2 orang kawan aku kawen bulan ni... nanti aku update jugak gambar kahwin dorg.. see you soon readers!!!

peace yo!!!

No comments: