Friday, August 7, 2009

akibat dari serangan cik bab

disebabkan serangan cik bab, aku dapt cuti free selama 9hari bermula pada 26hb July sampaila 2hb Aug... selama aku bercuti dirumah dan dirumah bakal mak mertua aku, aku hanya belajar MAF380 sahaja.. walhal buku yang aku bawa balik ada banyak.. diantaranya TAX370 dan AUD390 yang baru sahaja aku jawab test.. aku membazirkan masa aku dengan perkara yang tak ada faedahnya...

kenapa ek kat rumah aku tak boleh concentrait nak belajar??? maybe pasal mak aku membebel banyak sangat kot.. tu yang terus terbantut niat aku nak belajar.. huhuhu... tapi... ntah lah.. sepatutnya aku kne teruskan perjuangan aku untuk grad 3. walaupun badai yang melanda aku patut tempuh.. ini tidak... apala nak jadi dengan aku ni...

dan sekarang da pun bermula naik cuti.. 1st week jek dah banyak benda yang menghempap kepala otak aku.. dengan test,quiz,sahabat persidan family day persida... banyaknye nak kene buat... alhamdulillah... dua test dan 3 quiz telah selamat aku jawab.. tinggal nak settlekan sahabat persida dan family day persida untuk esok hingga hari ahad... mesti penat punya la...

****Ainun nak terbang ke Sabah esok petang... semoga dia selamat pergi dan balik... Nun!!! jgn lupa bawa ole2 dari sana... heeheh.. xbest la kamu xjoin kite time sahabat n family day persida... huhuhu...=(

No comments: