Tuesday, August 18, 2009

BOYS OVER FLOWER

weekend yang lps aku xbuat apa2 pon... ada event keusahawanan pon aku x turun padang... aku xde semangat la minggu nie... kenapa yek... hmmm... masa keboringan aku yang x terisi tu aku isikan la dengan menonton cerita korea 25 episod... BOYS OVER FLOWER... best giler citer nie.. kalo kawan2 aku ade join skali mesti aku malu... tau x sebab apa aku kate aku malu.. hahaha... sebab... kalo aku tgk citer... aku emo sket... kalo aku geram kat pelakon dalam cite tu aku akan tumbuk2 bantal atau tilam aku... dan bayangkan tilam or bantal aku tu adalah pelakon tersebut... kedebuk22!!!! ( bunyi aku tumbuk bantal... hahaha...)



teringat lah sampai sekarang citer nie.. sampai dalam kelas pon aku kaitkan dengan citer nie... ainun bengang jek dgn aku coz aku asyik cerita pasal BOYS OVER FLOWER nie... hahaha... si curly boy... JUN PYO.. n si cutie... JAN DI... "JJ"... macam aku dengan nizam... si curlynya of coz la nizam.. n si cutie mestila aku... hahaha... dorang sangat2 sweet... no one can take JAN DI from JUN PYO... JUN PYO sangat2 menjaga hal ehwal hidup JAN DI... aku nak jadi cam JAN DI la.. apa pandangan korang... she is the lucky girl.. whatever she want.. she do it until she can reach it... dia juga penyeri hidup semua orang.. da la cute... most all the part about JAN DI n JUN PYO... aku suka... huhuuhuhukk... nak macam dorang.... aku nak kisah percintaan aku berakhir mcam mana kisah cinta JAN DI n JUN PYO berakhir...
nizam... i miz u so much!!!! nape la konsert tu g penting dari aku... aku ingat dia cakap dia nak gerak pukul 6 tu dia nak gerak dtg jumpa aku... hmmm..hampa... tp benda yang menyakitkan ati aku yang aku dapat... kadang2 cemburu pulak aku dengan NINI... bf dia sgup datang bawak dia jalan2 bila dia perlukan bf dia... aku pulak time kat sini.. kalo perlukan sesorang... kene cari kawan.. tapi kawan2 pon mestilah ada life dorg sdri xtvt dorg sendiri time cuti hujung minggu... dorg pon nak rehat gak...
****NINI dating dgn bf dia dari ari sabtu sampai ahad
****SAL ari sabtu ada modul sampai petang... ahadnya pulak ada claz memandu n abes claz dia g berjimba dgn AINI, AZIE n BF AZIE...
**** MIRA pulak balik uma sampai ari isnin...
**** AINUN outing dgn SAI...
**** AKU???? layan citer BOYS OVER FLOWER la... haahaha... n then gadoh dgn NIZAM... sbb dia xlayan aku... hahahha...

No comments: