Friday, August 3, 2012

KEPADAMU YA ALLAH KUATKAN HATIKU



Ya Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih.. aku bersyukur diatas segala ujian dari-MU..
demi masa depan yang cerah, aku akan berusaha bersungguh-sungguh untuk memperbaiki kekurangan diri ini

aku terima segala keputusan yang KAU tetapkan untuk aku
berilah aku peluang Ya Allah untuk merasa lebih baik dari orang lain dan sentiasa berusaha untuk mendapatkan yang terbaik..

demi keluarga, kawan-kawan dan juga orang tersayang yang sudah banyak membantu aku, tak sanggup rasanya hati ini nak kecewakan mereka. banyak sangat jasa mereka untuk aku terus berjaya dan rasanya aku sendiri tak mampu nak membalas. aku berserah pada-MU Ya Rabbi..



Ya Allah.. berikan aku jalan untuk terus memperbaiki kekurangan yang ada dalam diri aku untuk menjadi insan yang lebih berguna, yang boleh diharapkan dan boleh dibanggakan oleh keluarga aku terutama sekali..

ampunkan segala dosa-dosa yang telah aku buat selama 24 tahun aku hidup dibumi-MU ini dan pada-MU Ya Allah aku terima dengan hati yang terbuka segala apa yang KAU telah tetapkan untuk diri aku..

Terima Kasih Ya Allah!!! Syukran..

1 comment:

PSYCHIC CENTRAL said...

Terima kasih untuk nukilan indah ini.
...terima kasih Allah untuk hidupku ini.