Tuesday, January 3, 2012

STEREO IN MY HEART



di keheningan malam yang suram.. di dalam bilik yang sengaja dimatikan lampu dan kemudiannya dipasangkan pula lampu tidur yang malap, aku melayan perasaan keseorangan.. muzik yang menusuk perasaan dimainkan.. mendengar dan kemudian keluar kepul-kepul awan dimana memori-memori indah bersama si dia terpapar...

pelengkap hidupku by eren

wish you were here by avri lavigne

count on me by bruno mars

just the way you are by bruno mars

merindukanmu by D'masiv

stereo hearts by gym class heroes ft adam levine

pujaan hatiku by kangen band

tapi bukan aku by krispatih

selepas kau pergi by la luna

pasangan yg tepat by marshanda

mr.know it all by kelly clarkson

ku tetap menanti by nikita willy

penghujung cintaku by pasha ft adelia

ada apa dengan cinta by peterpan

hanya ingin kau tahu  by republic band

percaya padaku by ungu

baik-baik sayang by wali band

ashiteru by zhifilia

sayup-sayup ku dengar.. menjadi peneman tidurku selama mana dia meninggalkanku.. tabahkan hatiku menjalani hidup ini.. semoga hari-hari ku dikelilingi sinar.. dan tunjukanlah aku jalan untuk aku temui cinta terakhirku..

p/s: mudahan-mudahan esok ada rezeki untuk aku untuk mengisi masa cuti semester yang panjang ini..
      Ya Allah.. permudahkanlah urusanku..amin..

No comments: