Sunday, January 8, 2012

MOTOR IDAMAN AKU



hai semua.. berjumpa kembali kita.. apa khabar semua.. hari ini aku nak cerita pasal motor idaman aku..

lately ni, hari-hari aku kena hantar adik aku pergi kerja.. aku pulak tak pergi-pergi kerja pulak.. next entry aku bagitahulah pasal kerja aku yek..

motor idaman aku..
disebabkan dah selalu naik wave, aku rasa aku lebih selesa menunggang motor jenis ni.. adik-adik aku semua pakai wave.. so aku pun rasa nak join sekali pakai wave.. tapi bila nak belinya.. tunggulah aku da cukup duit nanti.. banyak sangat duit nak pakai.. kan ini angan-angan aku sahaja.. berangan tak salahkan.. lagi pun free jek.. tak payah mintak izin siapa-siapa pun.. cuma angan-angan ini akan jadi realiti ataupun tidak kita tunggu sahajalah..


mengenai motor wave ni banyak siri dia.. tapi yang aku tahu wave s dan wave 125.. yang aku minat sekarang ni wave 125.. laju pun laju.. selesa pun selesa.. naik bukit pun tak adalah berat sangat nak naik tu.. yang penting aku selesalah menunggang motor jenis ni.. Insya'Allah.. suatu hari nanti akan ku miliki juga motor ni.. ngeng... ngeng... ngeng....



tapikan.. tapikan... mata aku tertarik dengan motor yang satu ni.. cantik pun cantik.. memang sesuai lah dengan wanita lemah lembut macam aku ni.. (lemah lembut ke???).. dari dulu memang minat LC tapi sebab tak nak sama dengan seseorang tu aku cari la jenis yang lebih girly sikit tapi LC jugak cuma  taambah depan dia EGO.. disebabkan ego aku pun tahap melampau.. bak kata seseorang nie.. aku decide nak ambil Yamaha Ego LC ni.. cantik kan design dia.. lagi-lagi yang warne purple pink... fuhhh mantooppp...

tulah angan-angan aku.. berangan je lebih belinya tak tahu bila.. doa-doakan lah yek.. mana tahu dalam masa terdekat ni aku mampu memiliki salah satu dari dua motor idaman aku ni.. kalau nak lagi murah wave la... tapi tengoklah kedudukan kewangan aku sekarang.. jealous tengok adik-adik aku mampu memilik sebiji motor sedangkan kakak dia ni hamprak pun takda... sabar emi.. sabar.. slow-slow ok.. Insya'Allah ada rezeki nanti ada lah sebijik untuk kau.. huhu..

ok lah.. see you again.. take care people!!


No comments: