Monday, December 12, 2011

MARIA ELENAS' E-DAY





before this aku ada post Maria Elena dirisik Dato'.. now.. aku baru dapat tahu minggu lepas dorang pun dah melangsungkan hari pertunangan mereka..





i'm so happy.. she so sweet in pink.. tu baju sanding mak dia tu dia pakai...



tengok la rumah dia.. mesti dia bahagiakan dapat family macam nie.. sporting & kelakar.. i hope one day aku pun boleh bina keluarga aku sendiri macam dia.. aku nak bahagiakan family aku.. Insya'ALLAH...



adakah kisah cinta aku dan si dia akan berakhir dengan kebahagian yang di cari selama ini?
berdoa pada yang Maha Esa untuk di permudahkan segalanya.. jangan biarkan hati aku jauh berlari.. untuk menghadapai hari yang pasti dinanti-nanti..



credit to udey & mukhriz... and for more photos and info u guys boleh tengok di blog Maria Elena dan udey & mukhriz facebook page.. and also fatin liyana punya FB...

No comments: